28 marraskuuta 2010

Piiskaa mua

Eilinen näytti tältä...

(Okei, oli mulla kivaa ennen ku sammuin eiku nukahin ja mulle piirrettii viikset...)

... Ja aamulla tältä.





Tänään on näyttänyt tältä...


Joo ja tosiaan, oon ollut aika helvetin ahkera bloginpitäjä. Kaksi viikkoa viime postauksesta. Mutta kun mun elämä on niin järjettömän TYLSÄÄ. Viime aikoina en oo oikeestaa tehny mitää (paitsi tehny ammatinvaihdoksen palkkamurhaajaksi, räjäyttäny kampin ja raiskannu kuolleen ruumiin mitä?). Lähinnä kuollu kylmyyteen ja pohtinu, asunko mä etelänavalla vai suomessa. Ainakaan ilmastoerot ei oo huomattavia.

Mun puolesta lunta sais olla tasan kahtena ajanjaksona: joululomalla ja hiihtolomalla, kun oon laskettelemassa.

Okei joo, meen nyt syömään pannu___kakkuja jäätelöllä ja hillolla nom nom läskeillään.

- Ilona

P.s. Tää mun päivittelyaktiivisuus johtuu kanssa siitä että mun päiviä kuvaa hyvin toi viimeinen kuva... Eli tietokone, tv, sänky ja koulu on tällä hetkellä neljä pääasiaa mun elämässä, koska talvella koomataan ei tehdä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti